niedziela, 6 września 2015

Toxicity

Wiem, że rzadko publikuję. Zasługuję na ukamienowanie. Serio.

Może w końcu jesienna aura trochę bardziej mnie zainspiruje? Na pierwszy ogień idzie szarość z jaskrawozielonym akcentem. Nie czuję się dobrze w kolorowych makijażach, ale taki drobny akcent bardzo mi odpowiada :)






A gdy już zostajemy przy tytule to....








Użyłam:

Podkład: Astor Perfect Stay 24h- 100 Ivory
Puder: Artdeco Fixing Powder
Korektor: Eveline Scenic Art, kolor Light
Konturowanie: Inglot Puder HD do modelowania twarzy 505
Brwi: Golden Rose Eyebrow Powder 104
Cienie: Makeup Geek: Pixie dust, Corrupt, Vanilla Bean, Moondust, Inglot 378
Tusz: Max Factor Masterpiece Transform

Usta: Inglot Colour Play Lipliner 318



8 komentarzy:

  1. Przepiękne kolory, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie ten kolor pasuje do tego makijażu :* cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny! :D I świetna nuta ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Odważna propozycja, ale świetnie podkreślająca Twoją urodę :) Pozdrawiam Cię serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog. Bardzo mi się podoba jest w nim dużo ciekawych informacji. Blog warty zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odważnie, ale do odważnych świat należy :) Super!

    OdpowiedzUsuń

Twoje komentarze karmią mojego bloga :)